2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja väldigt mycket..
Höll du några av dina nyårslöften? Ja, jag hade som nyårslöfte att inte äta godis, vilket jag höll! Eller än så länge iaf, är ju en dag kvar..
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? No, thank God.
Dog någon som stod dig nära? Ja, eller på sätt o vis.
Vilka länder besökte du? England och Turkiet
Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Bättre sommarväder!
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 6 augusti.
Vad var din största framgång 2011? Trodde det skulle vara mina betyg, men dom är väl inget att flagga med, men kanske.. Att jag skaffat massa nya vänner!
Största misstaget? ..
Har du varit sjuk eller skadat dig? Haha sjuk har jag definitivt varit, och lite småskador har jag nog också haft.
Bästa köpet? Åh svårt.. Ähe tackar pappa för iphonen och mamma för min älsklingskenza!
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, lätt!
Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket och många!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Veronica Maggio's låtar, men framförallt Mitt hjärta blöder, Levels, och Kom igen Lena.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mucho Mucho gladare!
Vad önskar du att du gjort mer? Lagt ner mer arbete i skolan (ähvafan, så tänker man ju varje år)
Vad önskar du att du gjort mindre? Suttit vid datan... fy skäms!
Hur tillbringar du nyår? Med väääääärldens goaste tjejer och världens absolut bästa kille!
Favoritprogram på TV? Gossip Girl och Desperate Housewifes
Bästa boken du läste? Hungerspelen 
Största musikaliska upptäckten? Säger som Saga, vadå musikaliska upptäckten?!
Något du önskade dig och fick? Jadå, Jonne hehehihihohohohoh. Haha, nej men ja det fick jag.
Något du önskade dig men inte fick? Hmm.... don't know.
Blev du kär i år? Ja det blev jag, och är fortfarande.
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Spelade kubb typ.. och åt  tårta.. haha
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Absolut.
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Inget speciellt, bara det jag tycker om typ.
Vad fick dig att må bra? Min familj!!!! Och självklart mina närmaste vänner, men även min klass, vi har det hur roligt som helst. Och Jonne då. 
Vem saknade du? Många..
De bästa nya människorna du träffade år 2011? Det är nog fler där också, men Jonne, Maja, Hanna, Amanda och självklart många jag kommit närmare, plus mina fina turkvänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0