you belong with me

Goddag! Har egentligen inte mycket att skriva om, men kan lika gärna ta en paus i pluggandet. Pluggandet med stort P. Herrejävlar vad mycket vi har! SOprov, idrottsinlämning, musikinlämning, noläxa, mattenationella (test) osv..
Har dessutom varit borta mycket från skolan denna vecka pga gymnasiebesök. Har besökt NV, SA och TE. Och det lutar åt TE eller SA. Svårt val dock. Men det ska nog gå bra.
Annars då? Igår hade jag och jonneponne fyra månader och då blev jag överraskad med bowling och.. mat! Självklart vann jag på bowlingen, what else? Han är bäst, min pojk. Nu är det btw inte länge kvar till Thailand, men innan dess kommer en förhoppningsvis VIT jul och ett härligt nyår!
Är även klar med alla julklappar, hur bra?! Eller nästan iallafall. Ska gå och köpa dom sista efter Luciaövningen imon med Lovisa. Är mest nöjd med den till Jonne, den äger! Just det, Luciaövning. Sista året i Vallhalla och då känner man sig lite tvungen att vara med faktiskt så på tisdag tågar vi in (tågar, roligt.. hehe nä).
Något annat som är "tvunget" är rugbyn! Uttagningsmatch på lördag, P.E.P.P.A! Och peppa varandra för jag vet att några rugbyproffs tittar in här! På lördag gäller det!
Detta blev ett rätt långt inlägg, nu kanske majsan blir nöjd.. Nu ska jag fortsätta plugga om första världskriget och fundera på vem som var mest från vettet, Stalin eller Hitler. Ska även fortsätta lyssna på Taylor Swift, känner mig som 12 bast.. mmmmmm moget
Ha det!

Just det, kan passa på att säga att jag vann i julkalendern hos Hannalicious. Ett presentkort på 300:- på madlady är nu påväg hem till mig, GREAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0