you can read all about it

Tjenare mina vänner!
Lika dålig uppdatering här som vanligt, men det blir lätt så. Har iallafall haft ett toppenlov än så länge, som har bestått av mycket gymmande, skridskoåkning, vänner och såklart älskling. Julen var också väldigt mysig. Kan ju berätta att min julklapp till Jonne var att vi skulle åka till Stockholm, bo på hotell, gå på AVICII i Globen och förhoppningsvis shoppa lite.
Annars då? Imon är det nyår! Det nya året ska firas med bla Maja, Hanna, Klara, Amanda och Alma. Har ju haft min klänning klar ett tag vilket känns väldigt skönt.
Nu ska jag fortsätta städa och ta några kort på mina senaste inköp (hiheheoho) och julklappar.
HA DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0