change

Tänkte göra om lite i bloggen, men det blev fail. Fixar nog det mer imon.

Vad har min dag bestått av då? Har haft några graders för mycket feber och det har känts som om jag hade två vattenmeloner till körtlar i halsen, med andra ord har de känts stora. Gick till vårdcentralen idag då vi inte kom fram till någonting, kände mig som en försökskanin med prover hit och prover dit. Men ikväll vid cirka 18.00 stod jag inte ut med mina meloner längre så jag åkte in igen. Då konstaterades det att jag hade halsfluss och fick efter viss övertalning antibiotika. Skönt, då kanske man blir av med skiten någon gång.

På fredag har vi dansuppvisning, jag och mina fina tjejer! Eftersom jag har detta plågsamma virus kan jag inte vara med och träna imon, men förhoppningsvis på torsdag.
Och sist men inte minst så hade jag och Jonatan tre månader i söndags. Då bokade vi även min biljett till underbara Thailand! Så nästa år drar jag, Jonnes familj och en till familj till vita stränder och blåa hav! Can't wait...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0