@ my place

Två bilder från mitt rum. På första bilden ser ni vad som hänger över min säng (förlåt för den speglande lampan!!) och ja, det finns B&J på mitt rum. Jag och Jonne har nämligen fått en thing för deras fina förpackningar så alla ben&jerry's vi äter sparar vi. Dom står fint staplade i mitt helvita rum, det behövdes ändå lite färg!

Nu ska jag antingen mysa ner mig i sängen framför Modelljakten eller något annat bra program. En av finalisterna är ju en oskarshamnare för sketan! Förslag nummer två är att läsa lite i min superbraiga bok. Och sist men inte minst, städa rummet och bestämma kläder för imon. Hmm, vi kombinerar allt ihop, först förslag tre, sen ettan och sist tvåan.
Har ni förresten tänkt på en sak? När man har tråkigt ber man alltid sina vänner att blogga.. F.U.N. L.I.F.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0