all this time you were pretending so much for my happy ending

Bild sedan Rix Fm i Kalmar i somras. Saknar sommaren något förbannat.

Ojojoj så bitter jag lät i förra inlägget. Men förkylningen tar verkligen på krafterna. Iallfall så hämtade Jonne upp mig på lunchen och så åt vi mat inne på stan. Och efter skolan begav jag mig till hans mammas jobb där han spenderar sin prao, gulligt. Sedan åkte vi hem och fixade lite, han var riktigt ivrig med den nya Iphoneuppdateringen. Nörd *host* ♥

Imon då? Nada. Har en dag ledig så att säga. Tråkigt på många sätt, men sånna dagar behövs också.
Vi höres!

"If you don't live for something
you will die for nothing"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0