my middle finger is for people like you

Bara så ni vet, rubriken har inget med bilden att göra haha. Och att ni får en gamal bild har att göra med att jag inte har några andra. Invecklat? Nejdå.

Just idag är jag stark! Haha, har ni hört den låten? Nej men just idag är jag glad, trots höstvädret. Idag kom vi nämligen igång med träningen på riktigt! Superbra tränat av alla tjejer!
Efter träningen åkte jag mot Jonne. Du är verkligen den bästa jag vet, det finns ingen som kan få mig att må så bra som du kan.
Och imon blir det dans för full rulle! Vi har nämligen bara några veckor på oss..
Uppdaterar någon mer gång ikväll, so long!

Kommentarer
Postat av: alma

tack för den alice;) haha

2011-10-10 @ 20:17:33
URL: http://erikssonalma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0