alla är vi olika, du är bara väldigt olik alla andra


Monday bloody monday.. Haha nejdå, måndagen har varit helt okej. Jag och Pippi har spelat wordfeud i stort sätt hela dagen, och jag måste säga att jag leker han. Annars då? Har ett par läxor som jag måste göra, och ett NO-prov på onsdag så får plugga idag innan pojken min kommer, och imon när han har åkt. För vi har ju studiedag imon!
Den här veckan händer inte så mycket speciellt, ska åka iväg till Oscars snart för att spela gitarr, och sedan kommer Jonne hit. Så imorgon ska jag vara med han, dansa och spela gitarr igen.
Om ni orkade läsa ända hit är ni värda en applåd. Hoppas jag inte uttråkade er dag helt.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0