CAN'T WAIT!

Ligger vaken efter filmtittande med mamma. Den var riktigt bra, men kommer tyvärr inte ihåg vad den heter.. (nödvändig fakta)
Men jag har kommit på att jag har så himla mycket att se fram emot det här året! Alltså nu kör vi!
(här har ni de sakerna jag mest ser fram emot denna vår/tidig sommar, inte i ordning dock)
SPORTLOV
PÅSKLOV
RUGBYMATCH
DANSUPPVISNINGAR/DANSTÄVLINGAR
FIRA ETT KINESISKT NYÅR
ÅKA TILL STOCKHOLM WITH MY LOVE - SHOPPA OCH GÅ PÅ AVICII I GLOBEN!!!
MUSIKAL
THAILAND MED ÄLSKLING ( BANGKOK & MAE PHIM)
ALLA HJÄRTANS DAG
MIN OCH JONNES FÖDELSEDAG (HANS SPENDERAS I THAILAND)

Haha, ja ni ser ju.. Och här är höjdpunkterna, tror jag spricker!! Jag vill nu nu nu nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0