last time

Okej Alice.. SKÄRPNING! Från och med nu ska jag sätta alarm på mobilen -" GLÖM INTE BLOGGEN!"
Vi får se hur det går.
Vad har hänt sen sist?
Firade en amazing nyårsafton med killen jag älskar, åkte därefter ett par dagar till stockholm med la familia. Där shoppade vi (fick bla med mig skor, en pälsjacka osv) och på kvällarna gick vi ut och åt mat. En av kvällarna åt vi på ett thailändskt ställe, vilket var en av dom roligaste restaurangerna jag varit på. Det kändes verkligen som om man var i Thailand eftersom att man satt i "hyddor" omringade av palmer, broar, vatten, fiskar osv. Den andra kvällen var vi på en sportbar och kollade när Sverige besegrade Finland i JVM semifinalen.
Efter Stockholm, nu de senaste dagarna har jag gymmat a lot, åkt skridskor, rugbyn har börjat igen och såklart spenderat många timmar i ishallen, för att inte glömma - spenderat mycket tid med jonne!
Imon börjar skolan igen, om en månad är det första nationella. Ähe, jag peppar AVICII med älskling den 2 mars + THAAAAAAAAAAAAAAAILAND (också det med jonne + en familj till). Jag dör, vilken vår jag har framför mig!! AVICCI, Thailand, rugbymatch, gymnasieval osv osv! (är svinpepp!! hahahahah jonne)

Vi hörs snart, promise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0