it's like chasing the very last train, when we both know it's too late

NI ÄR FÖR SÖTA! Fast än jag aldrig bloggar är det över femtio-sextio unika besökare varje dag!
Vad händer annars? Det är december, men ingen snö, vilket suger. Julafton på lördag, men har inte den minsta julkänsla. *sätter på Biebers julskiva för att förskapa just lite julkänsla.. stänger av igen*
Jag är näästan klar med alla julklappar, ska bara fixa lite till på.. mammas, jonnes, pappas, lovisas.. okej allas! Men jag har iallafall köpt minst en sak till alla. På tisdag ska jag och jonne fixa det sista.
Två bra saker: JAG BLEV UTTAGEN I RUGBYLAGET! Nu jävlar tjejer!!
Den andra saken är att vi har dansuppvisning om fyra dagar. Det kommer bli så kul, och jag och Robin kommer vara riktigt stiliga, mohaha.
Nu ska jag duscha och fixa mig lite, sedan drar jag mig till Jonne för att spendera kvällen och natten där, mys.

Var även med på Luciatåget i skolan, riktigt najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0