you found me

Jag vet att jag har mycket att berätta, men det står still i hjärnan. Har varit på öppet hus, och jag tror jag har bestämt vad jag ska gå, nämligen Samhälle Media. Har väl aldrig tvekat egentligen, men man måste ju se vad som finns, right? Har även bowlat med Jonne, och jag vann! HUR BRA?! Det var en lycklig stund, då han alltid slår mig i allt. Han lät mig säkert vinna.. B.U.L.L.S.H.I.T
Har spenderat några timmar i en ishall, gymmat, haft VÄRLDENS GOASTE RUGBYTRÄNING (vet att det är många vallhalltjejer som kollar in här, och ni ska veta att ni är gryma, varenda en!!!), gymmat och spelat gitarr.

Den här veckan blir väldigt spontan. Igår tränade jag rugby och spelade gitarr, idag har jag gymmat och ikväll ska jag kolla på Desperate housewifes.. Och imon? Gymma kanske. Äh, jag vet inte, vet bara att jag ska va med älskling på fredag.
Vi hörs!
'
hehehihi from BIK BOK :p xDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0