vad vill du veta om mig fråga bara jag berättar vad som helst

FRÅGOR
1. vad heter du?
Alice
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Är rätt nöjd med Alice
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Det var nog aldrig någon tvekan om saken
4. vilket stjärntecken är du? Tvillingar
5. vilken årgång är du? Om det betyder vilket år man är född vilket jag antar att det gör så är svaret på frågan 1996
6 vart bor du? i ett gult hus i lilla småländska staden Oskarshamn
7. bott utomlands? nej
8. flyttat antal gånger? 1
9. vart skulle du vilja bo? I Sverige: Sthlm, Gbg eller Malmö
Övriga världen: London, New York
10. vilken skolklass? 94a
11. vad vill du bli när du blir äldre? antingen journalist eller layoutare

UTSEENDE
1. hur lång är du? Alltså denna fråga är hemsk.. Frågar ni mig, 160, frågar ni Jonne är jag 159.

2. hur mycket väger du? Senast jag kollade - 52. Enbart muskler typ. ehe
3. hårfärg och frisyr? Är väl typ äckligt råttfärgad egentligen, men nu är jag blond och har tråkigt mellanlångt hår
4. ögonfärg? blå/grön/gul/brun
5. mest nöjd med? Tro det eller ej, min ögonfärg. 
6. minst nöjd med? typ.. öronen? haha nej jag vet inte!
7. skostorlek? 37-38
8. glasögon? nej
9. har du några piercingar/tatueringar? örhängen if it counts 

FAVORITER
1. filmer?
vet inte 
2. låtar? byter från dag till dag!
3. årstid? sommar!!!!!!!
4. mat/dryck? tacos, vatten eller juice, beror på tillfället!
5. djur? hundvalp eller kattunge
6. färg? blå och svart
7. parfym? diesel 
8. tv-program? desperate housewives och gossip girl
9. ämnen i skolan? musik!
10. sysselsättning? rugby, dans, gymma (eller ja, gymma o gymma), spela gitarr, va med Jonne och kompisar typ. 
1. vad använder du just nu för jacka? JOFAMA BY KENZA nr 3 
2. vad använder du just nu för skor? svarta kängor / svarta boots
3. favoritfärg på kläder? svart
4. favoritmaterial på kläder? hmmm don't know!
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? ingen som helst aning!
6. favoritaffärer? BIKBOK
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? no idea
8. favoritmärke? hmm
9. vad har du för byxstorlek? 27
10. vad har du för tröjstorlek? 36/S

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan?
ganska litet
2. vilken färg på tapeterna? vita 
3. vilka färger går rummet i i övrigt? svart
4. favorit möbler i rummet och varför? min säng!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0