det bästa med framtiden är att den kommer en dag i taget

Bild från fritidset
Ännu en dag avklarad. Och det med ett leende på läpparna. Barnen är helt underbara!! Dom blev väldigt intresserade av min iPhone, och bad mig visa bilder på min pojkvän. När jag tog upp en helt normal bild skrek tre av tjejerna: "VA?! ÄR DU TILLSAMMANS MED ERIC SAADE?!?!" Var tvungen att gnugga dom i ögonen, men det hjälpte inte. Jag förklarade att Jonne inte alls var Eric Saade (den enda likheten mellan dom är typ.. ingen) men enligt dom var dom hur lika som helst. Och det ska tas som en komplimang, eftersom alla barn dag in och dag ut sjunger "I will be popjulahhhh"..

Blir dock lite rädd när sexåriga tjejer fryser ut varandra så enormt, och små killar slår varandra tills blodet rinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0