i do anything for you

Dag 1: Facebook profil bild
Dag 2: En kväll jag aldrig kommer glömma
Dag 3: En av de viktigaste personerna i mitt liv
Dag 4: Något jag älskar
Dag 5: 5 finaste låtar
Dag 6: Dagens klädsel
Dag 7: 5 fakta om mig
Dag 8: Något jag saknar
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv
Dag 10: En snygg person
Dag 11: Msn profil bild
Dag 12: 5 mål i livet
Dag 13: Finaste bild du vet
Dag 14: Finaste citat du vet
Dag 15: En bild som för mig betyder kärlek
Dag 16: En bild som alltid får mig att le
Känner att jag har brist här i bloggen, allt jag gör om dagarna är samma sak:
* vakna
* skola
* dans/rugby/jonne
* gymma
Imon blir det dock ändring på det, då ska nämligen jag och älskling antingen på bio eller hockey.
Men anyway, tänkte köra det här med dagarna så kanske det blir lite roligare.
Dag 1: Facebook profil bild
Dag 2: En kväll jag aldrig kommer glömma
Dag 3: En av de viktigaste personerna i mitt liv
Dag 4: Något jag älskar
Dag 5: 5 finaste låtar
Dag 6: Dagens klädsel
Dag 7: 5 fakta om mig
Dag 8: Något jag saknar
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv
Dag 10: En snygg person
Dag 11: Msn profil bild
Dag 12: 5 mål i livet
Dag 13: Finaste bild du vet
Dag 14: Finaste citat du vet
Dag 15: En bild som för mig betyder kärlek
Dag 16: En bild som alltid får mig att le

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0