två månader ♥

Två månader med världens finaste kille. Det är galet hur bra du är!
Du är den som får mig glad, den som alltid oavsett vad lyckas få mig att le.
Det är dig som jag inte kan vara ifrån en dag utan att sakna.
När jag är med dig mår jag som allra bäst, och det är där jag vill vara - hos dig.
Du är speciell på så många sätt. Att jag har hittat någon med samma galna humor, någon som faktiskt skrattar åt mina urtråkiga skämt och någon som jag kan prata med allt om är helt otroligt.
Jag vet att du finns här när jag behöver dig. Hos dig känner jag mig trygg.
Det är när jag är med dig som jag är mig själv.
Du förstår inte hur bra du får mig att må.
Jag är så glad att jag har dig.
sjätteaugustitvåtusenelva



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0